Zadatak projekta bio je usvajanje spoznaja o vodi, njezinoj vrijednosti i značaju; istraživanje svojstva vode; zadovoljiti djetetovu znatiželju i prirodnu potrebu za istraživanjem;
stjecati nova znanja služeći se enciklopedijom i slikovnicama; poticati i razvijati kreativno izražavanje djeteta u likovnom, glazbenom i scenskom području; razvijati ekološku svijest o važnosti vode i poticati štedno korištenje.
Centre smo popunili različitim materijalima kako bi djecu potaknuli i zainteresirali za aktivnost.
Likovni zadatak je bio nacrtati kišobran, obojiti ga te izrezati i zalijepiti, ispod kišobrana nacrtati sebe, a iznad kapljice kiše. Time smo usvajali prostorne odnose. Također smo kišu slikali pomoću tehnike akvarel, a oblačno nebo temperom.
U glazbenom centru puštali smo zvukove vode te pjesmice - “Kiša pada”, “Maestral”, “Ribica” i “Voda”.
U istraživačko - spoznajnom centru provodili smo eksperimente s vodom- prelijevanje vode, plovnost vode (što pluta, a što ne), duga (miješanje boje), promatrali obojenu vodu te razgovarali o značaju vode.
Ustolno - manipulativnih centru djeci su bile ponuđene puzzle (more, rijeka,potok), memory - životinje koje žive u vodi te razne pokrivaljke.
Djeci su bile ponuđene razne enciklopedije, globus i slike koje prikazuju vodu u raznim oblicima.
Puno smo razgovarali i promišljati o racionalnom korištenju vodu i što svatko od nas može učiniti u cilju zaštite voda.
Budući da djeca i dalje pokazuju velik interes, ovaj projekt ćemo nastavljamo i dalje nadopunjujući sobu dnevnog boravka novim poticajima u skladu s njihovim interesima i željama.
ODGOJITELJICE:
Ivana Zovko
Ivana Trcak-Vrščak