U tjednu od 8. do 12. travnja u odgojnoj smo skupini „Pande“ obilježili tjedan zdravlja.
U ponedjeljak smo koristili cjedilo za agrume. Djeca su, jedno po jedno, cijedila naranče i grejp. Neka su se djeca iz Pandica iznenadila količinom soka koji se dobije iz jedne naranče. Nakon dobro obavljenog posla zasluženo smo se zasladili dobivenim sokom. Bio je ukusan i osvježavajuć i veselimo se ponovnoj degustaciji.
U utorak smo pošli u šetnju do obližnje šume. Predivna šuma nalazi se odmah iznad našeg vrtića, a put do tamo je siguran za djecu tako da smo opušteno prošetali do odredišta. Na početku šume nalazi se jezerce. U njemu smo vidjeli mnogo žaba i uživali u slušanju njihovog kreketanja. Naučili smo da u prirodi trebamo biti što tiši, kako ne bismo smetali životinjama, a naše su Pandice opet pokazale da su pravi prijateji prirode. Šetnja nas je jako umorila te su naše Pande taj dan zaspale čim su legle u krevetiće. Veselimo se sljedećoj šetnji.
U srijedu je odgojiteljica djeci pročitala priču „Medvjedići i nezdrava hrana“ (Stan i Jan Berenstain). Priča, na način prilagođen djeci, govori o medvjedićima koji konzumiraju previše zaslađenih sokokova, pahuljica, šećernih kuglica i čokolade. Nakon što su neko vrijeme živjeli tako nezdravo, medvjedići su se udebljali i trebali su se vratiti na pravi put. Mnogo voća, povrća i tjelovježbe pomoći će medvjedićima da smršave i opet dođu u kondiciju. Naše su Pandice sve već otprije znale koja je hrana dobra za nas, a koja nam šteti. Ipak, za svaki smo slučaj sve ponovili nakon čitanja priče.
U četvrtak su nam naše kuharice u sobu donijele veliku posudu punu zdrave hrane. U njoj se nalazilo mnogo luka, rajčice, paprike, krastavaca i zelene salate. Djeca su, koristeći noževe za mazanje namaza, rezala sve navedeno, a mnoge su nam Pandice rekle da i kod kuće često pomažu u pripremanju zdravog ručka. Djeca su gotovu salatu pojela za ručak.
U petak smo izrađivali piramidu zdrave prehrane. Većina Pandica već odavno dobro zna što je zdravo za nas, a što bismo trebali izbjegavati. Nakon što su izrezala fotografije namirnica iz kataloga, djeca su ih sortirala prema tome što je dobro, a što ne. Poželjne smo namirnice, potom, lijepili na donji dio piramide, a one manje poželjne na vrh. One koje je dobro povremeno konzumirati stavili smo na sredinu piramide. Djeca su za tu aktivnost pokazala velik interes i rado razmijenila iskustva o tome od koje ih je hrane nekada bolio trbuščić, a od koje su se odjećala poletno i puno energije.
Zaključno, u ovom smo tjednu naučili štošta novo, ponovili ono što već znamo, pojeli puno voća i povrća, proveli aktivno vrijeme u šumi, a pritom se i dobro zabavili.